piatok 29. februára 2008

Fw: Zopar vtipov

Hovori maly zubny kaz:
"Každý deň ku mne chodi kefka a chce ma zobrat, ale ja sa vzdy schovam v
dierke medzi zubami a tam na mna nedociahne!"
Hovori mala posvova plesen:
"Ku mne chodi vzdy taky holohlavy, no nikdy sa nevie rozhodnut, ze ci
chce ist dnu alebo von a nakoniec mi pogrcia cely domcek!"
"Hej, toho blbca poznam tiez!" vybuchne maly zubny kaz

Dievčatko sedí pri brehu rieky a veľmi plače.Ide okolo starší pán a pýta sa:
- čože tak nariekaš dievčatko?
- ále, hrala som si na harmonike a spadla mi do vody.
- neplač,aha tu mám britvu,hraj sa s ňou
....a dievčatko sa stále viac a viac usmievalo....

pri zumpoidnej rieke je uplny homeless a v jednej ruke drzi hnilu flasku a nabera nou tu kalnu vodu a popija ju a druhou si honi
a hovori
ACH CHLAST A ZENY TO JE MOJE