utorok 26. februára 2008

Fwd: Fwd: FW: typicke zeny

A = manželka
B = manžel

A: Čo si dáš na večeru?
B: mne je to jedno, čo uvaríš, to zjem.

A: S tým už prestaň, snáď vieš, na čo máš chuť, nie?
B: Chuť... Tak to by som si dal napríklad biftek na zelenom koreni s
opečenými zemiačikmi a fazuľkami...

A: Pozri, ja tu nemám čas na blbosti, zatiaľ čo ty si prišiel z
práce až o siedmej večer, ja som stačila napísať s deťmi úlohy,
upratať, nakúpiť a vyprať. Tak povedz, čo si dáš na večeru?
B: No, veď som ti to povedal, ja mám chuť na biftek na zeleným
korením a...

A: Počúvaj, ja na to fakt nemám náladu, nemôžeš niekedy povedať
niečo normálne?
B: No dobre, potom by som si teda dal zemiakový šalát.

A: O pol ôsmej večer? Ty si sa snáď zbláznil. A aj tak nemáme
zemiaky. Keby si prišiel domov skôr, mohol si ich kúpiť!
B: Ja by som ich kľudne kúpil aj o siedmej, veď v supermárkete majú
otvorené do deviatej, stačilo aby si mi to povedala.

A: Prečo by si ich prosím ťa kupoval ty, zemiaky vždy kupujem
odjakživa ja.
Naviac sme ich mali včera, tak ich predsa nebudeme žrať každý deň.

B: No ja len, že si sa pýtala na čo mám ...

A: Nechaj to prosím ťa, si s tým ... že som sa pýtala... už si
trápny.
Naposledy sa ťa pýtam, čo si dáš k večeri.
B: A z čoho si môžem vybrať?

A: No to si celý ty. Ja sa ťa opýtam a ty mi odpovieš otázkou
B: No... tak teda... čo napríklad tousty...

A: Ty by si bol schopný mi zožrať toustový chlieb, keď vieš, že
je jediný, po ktorom nemám zápchu? K večeri ti urobím buď
špagety, alebo ti ohrejem nejakú omáčku a mäso z mrazáku. Konečne
sa už rozhodni.
B: Tak ja by som si... asi... dal..., no napríklad tu omáčku, tu som
už dlho nemal

A: Omáčku, hej? A prečo si nedáš špagety?
B: dobre, urob mi špagety.

A: No konečne, z teba tiež niečo vytiahnuť... Chceš na tie špagety
syr?
B: Nechcem, veď vieš, že si ho na špagety už roky nedávam.

A: No to je zvláštne, ja sa ženiem dnes extra pre syr na tvoje
špagety a ty mi nakoniec povieš, že si ho už na špagety nedávaš.
To by ma zaujímalo, ako dlho.
B: Už desať rokov miláčik, to som ta ešte nepoznal, keď som si
posledný krát dal na špagety syr

A: Takže ja ti teraz o ôsmej večer urobím špagety. Ja ich nebudem,
deti tiež nie, takže ich budeš jesť sám. A pritom si si kľudne
mohol dať tú omáčku z mrazničky
B: To mohol, kľudne, prečo nie - tak mi ju daj

A: No vidíš, keby si to povedal hneď, nemuseli sme tu pol hodinu
šaškovať a ja som z teba nemusela ťahať čo si dáš

A: Tak tu máš tu svoju omáčku a mäso. To som len zvedavá, čo
budem robiť s tým syrom.