pondelok 17. augusta 2009

Fwd: Inzerát aj s odpoveďou

Inzerát:

"Už ma unavuje falošná skromnosť, preto to poviem na rovinu - som
krásne 25 ročné dievča s dobrými spôsobmi a vyjadrovaním. Hľadám
chlapa, ktorý zarába aspoň pol milióna dolárov ročne. Znie to možno
trochu trúfalo, ale ak si uvedomíme, že ľudia s miliónmi ročne sú v
New Yorku len strednou triedou, tak si nemyslím, že by som mala
prehnané požiadavky. Chodila som s biznismenom ktorý zarábal štvrť
milióna ročne, ale štvrť milióna mi nezaručí apartmán pri Central
park. Zdôrazňujem, že mám záujem iba o manželstvo a dúfam, že môj
inzerát nevyvolá záplavu urážlivých odpovedí - som aspoň čestná."


Odpoveď:

"Váš inzerát som si prečítal s veľkým záujmom a môžem vás upokojiť, že
spadám do vami stanovenej príjmovej kategórie. Je tu však jeden veľký
problém. V podstate navrhujete jednoduchý obchod - vy dodáte krásu,
ja peniaze. Lenže vaša krása bude postupom času vädnúť zatiaľ čo moje
príjmy stúpať. Dokonca môžem s istotou vyhlásiť, že už nikdy nebudete
krajšia. Ste síce aktívum, ale s neustále klesajúcou hodnotou. Z
ekonomického hľadiska teda nemá veľký význam kúpiť vás. Čo by ste
povedali na dlhodobý prenájom? Ak máte záujem ozvite sa."